In 1990 heeft het bedrijf de toevoeging Citymeubel gekregen, door zich aan te sluiten bij een groep van samenwerkende zelfstandige woondetaillisten. Dit werd doorgevoerd in de gehele huisstijl.
De éénnalaatste uitbreiding op showroom gebied heeft in 1992 plaatsgevonden. Een compleet nieuw gedeelte wordt gebouwd en is ingericht voor de verkoop van slaapkamermeubilair. Bedden, matrassen en kasten.
In 2001 is er wederom een wisseling van huisstijl. De club Citymeubel heeft het logo aangepast en wij zijn daar natuurlijk in meegegaan. Het doel van de wijziging was het creëren van landelijke bekendheid.
In dit jaar viert Scherer haar 100 jarig bestaan. Dit jubileum wordt natuurlijk gevierd met verschillende acties, evenementen en een bedrijfsuitje naar Scheveningen voor het gehele bedrijf.
Ook wordt er dit jaar weer van logo gewisseld. Het 100 jarig jubileum en het afscheid nemen van de Citymeubel groep was aanleiding om de huisstijl volledig te vervangen.
De naam Scherer staat als vanouds weer centraal.
In 2009 hebben we nog een keer behoorlijk geïnvesteerd met een nieuw gebouw. De aanleiding was het wegvallen van collega onderneming Woltjer Wonen. Daar werden onder anderen de Nederlandse A-merken verkocht. Voor Scherer is dit een welkome toevoeging op het reeds bestaand assortiment.
Het bedrijf heeft een totaaloppervlakte van 7500 m2. Door alle uitbreidingen biedt Scherer nu een uitgebreid assortiment in het midden, midden-hoog en design segment.
←